new vacancy

Google
 

Wednesday, April 23, 2008

Lowongan Kerja di PT. Fillomatic Global Industries

PT. FILLOMATIC GLOBAL Industries adalah sebuah perusahaan berkembang yang bergerak dalam bidang Packaging Machineries dan telah berdiri sejak tahun 1986. Saat ini Perusahaan kami membutuhkan beberapa Sumber Daya Manusia yang berkompeten dan kami berharap dengan informasi ini kami dapat bekerjasama dengan Alumni dari Universitas Brawijaya. Berikut Info Lowongan yang kami butuhkan :

1. FIELD SUPERVISOR

  • Min. S1 Electronic Engineering/Mechatronic
  • Mastering PLC Programming
  • Willing to do some Traveling

2. TECHNICAL STAFF

  • Min. S1 Electronic Engineering/Mechatronic
  • Mastering PLC Programming
  • Willing to be place at Surabaya or Jakarta

3. LEGAL STAFF

  • Min. S1 Law
  • Familiar about Legal Industrial Relation

4. FRONT OFFICE

  • Min. DIII Any Discipline Fresh Graduate may also Apply
  • Female max. 28th min. 160cm, Hospitable

General Requirement:

  • From reputable University with min. GPA 3.00
  • Min. 2 years experience in related field will be preferred
  • Nice Appearance and Good Communication
  • Fluent in English (and Mandarin for No. 4) will be a plus

Please send your application to:

PT. FILLOMATIC GLOBAL Industries
Jl. Berbek Industri VII/1 SIDOARJO 61256 Tlp. 031-8484530

No comments: